چراآخه؟! :: ❤ ❤ ★ حـــــــــــــــــرف دل ★ ❤ ❤

❤ ❤ ★ حـــــــــــــــــرف دل ★ ❤ ❤

♣♣دلـــــــــم هــــــوایی میخواهــــــد پـــــــر از نفــــس هــــای تـــــــو ♠♠

چراآخه؟!

-ببخشید اقا سیانور دارین؟
+واسه تو؟😂
نه ب دختر سیانور نمیدیم
-چرا؟
+دختر مگه تو خرابی که سیانور میخوای؟؟؟
حرفی واسه گفتن نداشتم ولی خیلی بغض تو گلوم سنگینی میکرد
-سلام...دو نخ سیگار میخواستم
+برو دختر جون...به دختر سیگار نمیدیم 🙄
-چرا؟
+مگه خرابی که سیگار میکشی؟
.
مگه هر کسی سیگار میکشه خرابه؟؟
مگه هرکسی سیانور میخره خرابه؟؟
نمیفهمیدم ولی واقعا حالم بد بود...!
رفتم تو پارک شرو کردم رو جدولا راه رفتنو دستامو باز کردم شالم از سرم افتاد که یهو یه چیزی رشته ی افکارمو پاره کرد
+دخترم سنگین باش یکم یعنی که چی رو جدولا راه بری نوچ نوچ...
شالتو درست کن هرکی ببینتت با خودش میگه حتما خرابی...!!
خراب خراب خراب💔
این کلمه همش تو ذهنم تکرار میشد دیگه ب حرفاش گوش ندادم دویدم ب سمتی که از پارک خارج بشم...
گوشیم زنگ خورد...!
-بله؟
+کجایی؟هوا داره تاریک میشه بده واسه دختر شب بیرون باشه..
-چرا؟؟
+میگن دختر خرابه...خودت میدونی که زود بیا خونه 🙌🏻
با این کلمه بیشتر تو خودم فرو رفتم...چرا دختر هرکاری کنه میگن خرابه؟؟
چرا حتی با تلفنش حرف بزنه همه بازخواستش میکنن؟؟
چرا؟چرا؟چرا؟
چه چراهایی که تو ذهنم هست و نمیتونم جوابی واسش پیدا کنم...!
چرا نمیتونیم مثل پسرا ازادی داشته باشیم؟؟
میدونم میدونم ولی خب انقد حصار کشیدن دوره خودمون فقط ازمون یه افسرده میسازه..
میدونی مقصر کیان؟
مقصر افکار بزرگامونه که فقط از دختر سنگینیو وقارو فهمیدن :)
عایا درسته این طرز فکر؟؟؟
.
.
من دخترم از جنس حوا هستم
احساس دارم غرور دارم منم بعضی اوقات دلم میگیره منم مشکلات دارم
من از جنس کسی هستم که اگه سیگار بکشم مهر ج*دگی بهم میزنن
-دلم گرفته :)🙌🏻
+برو تو اتاقت گریه کن زار بزن ولی حق نداری سیگار بکشی :)
دختر بودن یعنی روز داری ولی ازادی نداری..
دختر بودن یعنی لباس راحت نپوشی و راحت نباشی چون یه سری ملت مذکر ح*ری نشن و خدایی نکرده ارمان های امام زیر سوال نره :)
هه...!!!
دختر بودن یعنی هرچقدم مشکل داشته باشه خفه شی و صبور باشی ..
دختر بودن یعنی نتونی رازتو به هم جنس خودت بگی :)
دختر بودن یعنی اگه عشقتو از دست میدی فقط ب خاطر لاشی بازیای هم جنساته:)❤️
دختر بودن یعنی سکوت و بغض کردن در برابر نیشخند ها و خنده های تمسخر امیز به این دردو دل دخترانه



۲ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
۱۶ آذر ۲۲:۳۷
آرمان های امام :))))))))))))))

پاسخ :

:||||||||||||||||||||||||||||
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
همیشهـ اولین و آخرین کلام شعرهایم تو بوده ای...

همیشهـ برایم به معنای واقعی یک عشق بوده ای...

گرچهـ گهگاهی از تو بی وفایی دیده ام اما همیشهـ برایم باوفا بوده ای...

گرچهـ دلم را میشکنی و اشکم را در می آوری اما تو همیشهـ برایم یک دنیا بوده ای...!

.(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_

این جا هَوا خوب است
باران بهـ لَحن تو می بارد
و از آستین دِلم یاد تو می چِکَد
ابرهـ ـای پیوستهـ تو را بهـ من می رساند
و هر برگ، نامهـ ای می شود که از دست نوازشـ ـهای دور تو می ریزَد
حالا پلکم را می بندم می خواهم خیس از خاطرات تو شوم
باران حالا تُندتر میـ ـبارد
وَ گونه هایم از ندیدنـ ـهای تو خیس

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

:••ღ•♥•ღ•♥••:*¨`*:•ღ•♥ღღ•♥•:*

-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`

-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`

-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`

-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان