😆 :: ❤ ❤ ★ حـــــــــــــــــرف دل ★ ❤ ❤

❤ ❤ ★ حـــــــــــــــــرف دل ★ ❤ ❤

♣♣دلـــــــــم هــــــوایی میخواهــــــد پـــــــر از نفــــس هــــای تـــــــو ♠♠

😆


کدومو بیشتر دوست دارید...؟
مـــــن،


یا ساعت 6:30 صـبح
روز  1 مهر ۹۵ ؟؟



مرسیییییی فداتـــــون،
منم دوستــــــــــون دارم.😆😂

۱۰ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
💕 پسر خوب 💕
۰۱ شهریور ۲۳:۴۸
خخخخخخخخخخ
من صبح اول مهر قرار نیست سر کلاس برم!! خخخخخخخخخ
ترجیح میدم ساعت 6:30 صبح روز 1 مهر 95 رو دوست داشته باشم

پاسخ :

واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:|
خانــــAliـــوم ^_^
۰۲ شهریور ۰۵:۴۵
برای منم روز اول مدرسه دوسداشتنی تره نسبت به روزهای بعدش😁
به شرطی که معلم عقده ای نداشته باشیم که درس بده.. که اونم هست 

پاسخ :

متاسفانه بعضی معلمادرس میدن..
Behnam BN
۰۲ شهریور ۰۷:۴۰
ساعت ۶:۳۰ روز ۱ مهر ...
چون پنجشنبه ست و ما اون موقع مدرسه نمیریم .... خخخخ
البته نخواستم نگم شمارو دوست ندلرم ....
اتفاقا من از طرفدار های توپ شما هستم ...😂

پاسخ :

ملللللللللللللللسی..
علی صفری
۰۲ شهریور ۰۷:۵۷
20شهریور1395
شنبه
ساعت 5صبح

پاسخ :

؟؟
علی صفری
۰۲ شهریور ۰۷:۵۹
شماهم پیش ما احترام داریدودوست داشتنی هستیدموفق باشید
تقدیم بهتون💚💚💐💐

پاسخ :

ممنونم..
همدم تنها
۰۲ شهریور ۱۲:۰۲
1 مهر که خبری نیس واسم
ولی هر دو گزینه
بیشتر اولی ☺

پاسخ :

قربونت..
( ک) شباهنگ
۰۳ شهریور ۰۰:۰۵
اگر کسی نگوید که شما را بیشتر دوست دارد 
بی انصافی کرده..

پاسخ :

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووه 
واقعاممنونم
آرین :)
۰۴ شهریور ۱۵:۳۵
روز اول مهر ساعت 6:30 رو بیشتر دوست دارم چون اون موقع پنج شنبست و من خوابیدم :|
:))))))

پاسخ :

اییییییییییییییییییش
youness eidiyan
۱۹ شهریور ۱۶:۲۳
من پنجشنبه ها رو خیلی دوس دارم 😝

راستی دنبالت کردم تو هم دنبالم کن

تو رو خدا

پاسخ :

چرا؟؟
چشممم دنبال میشی لازم نیس قسم بدی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
همیشهـ اولین و آخرین کلام شعرهایم تو بوده ای...

همیشهـ برایم به معنای واقعی یک عشق بوده ای...

گرچهـ گهگاهی از تو بی وفایی دیده ام اما همیشهـ برایم باوفا بوده ای...

گرچهـ دلم را میشکنی و اشکم را در می آوری اما تو همیشهـ برایم یک دنیا بوده ای...!

.(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_

این جا هَوا خوب است
باران بهـ لَحن تو می بارد
و از آستین دِلم یاد تو می چِکَد
ابرهـ ـای پیوستهـ تو را بهـ من می رساند
و هر برگ، نامهـ ای می شود که از دست نوازشـ ـهای دور تو می ریزَد
حالا پلکم را می بندم می خواهم خیس از خاطرات تو شوم
باران حالا تُندتر میـ ـبارد
وَ گونه هایم از ندیدنـ ـهای تو خیس

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

:••ღ•♥•ღ•♥••:*¨`*:•ღ•♥ღღ•♥•:*

-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`

-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`

-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`

-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان