عشق! :: ❤ ❤ ★ حـــــــــــــــــرف دل ★ ❤ ❤

❤ ❤ ★ حـــــــــــــــــرف دل ★ ❤ ❤

♣♣دلـــــــــم هــــــوایی میخواهــــــد پـــــــر از نفــــس هــــای تـــــــو ♠♠

عشق!


عشــــــق چیست؟ 😐

سواله خوبیست😌😋😏
الان براتون میگم😏🎤
عشـــــــــق منـــــم 
جیگر منم
نفس منم
زندگی منم
همچی منم🙌😆
بحثم نــــباشه اعصاب ندارم میزنم لهتون میکنم😡

بی مزم خودتونید..
میخوای بخواه نمیخوای هم بازم باید بخوای..
تمومممممممممممممممممممممم شد!
هیییییییییییییییس
کامنت بذااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار

۷ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
حامد عبدالهی
۲۷ شهریور ۲۲:۲۱
ببخشید آدرس افق رو دارین؟
ترجیحا افق های دور

پاسخ :

خخخخخخخخ
من خود افقم
رایان خادمی
۲۷ شهریور ۲۲:۴۴
اینم اگه تهش اضافه میکردی تکمیل بود:«بیا منو بگیررررررر!»خخهخ

پاسخ :

میام سیتااااااااا
( ک) شباهنگ
۲۸ شهریور ۰۱:۰۰
بسیار با شما هم عقیده هستم..
زیبا بود خانم عشق. :)

پاسخ :

ملللللللللللللللللللللللللللللسی
:)
ماجده ◕ ‿ ◕
۲۸ شهریور ۱۳:۳۵

اصن کی گفته شما عشق نیستی؟؟!!

پاسخ :

والاااااااااااااااااااااااااااا
همدم تنها
۲۸ شهریور ۱۴:۵۹
اگه جیگر تو باشی سیخ پیدا نمیشه

پاسخ :

هه!!!!!!!!
رایان خادمی
۲۸ شهریور ۱۵:۲۶
من خودم سیخخخخخخخ

پاسخ :

:|
پسر رویایی
۲۸ شهریور ۱۸:۱۳
برای اعضای خانوادت هستی؟
عشق هستی عشق به معنای دوست داشتن من همه رودوست دارم حتی ضعیف ترین فردراحتی قوی ترین فردراپس شماراهم دوست دارم....

پاسخ :

اووووووووووووووووووه
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
همیشهـ اولین و آخرین کلام شعرهایم تو بوده ای...

همیشهـ برایم به معنای واقعی یک عشق بوده ای...

گرچهـ گهگاهی از تو بی وفایی دیده ام اما همیشهـ برایم باوفا بوده ای...

گرچهـ دلم را میشکنی و اشکم را در می آوری اما تو همیشهـ برایم یک دنیا بوده ای...!

.(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_

این جا هَوا خوب است
باران بهـ لَحن تو می بارد
و از آستین دِلم یاد تو می چِکَد
ابرهـ ـای پیوستهـ تو را بهـ من می رساند
و هر برگ، نامهـ ای می شود که از دست نوازشـ ـهای دور تو می ریزَد
حالا پلکم را می بندم می خواهم خیس از خاطرات تو شوم
باران حالا تُندتر میـ ـبارد
وَ گونه هایم از ندیدنـ ـهای تو خیس

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

:••ღ•♥•ღ•♥••:*¨`*:•ღ•♥ღღ•♥•:*

-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`

-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`

-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`

-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان